Визначення рівнів підтримки у дітей з особливими освітніми потребами
У зв’язку з прийняттям постанов Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 769 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530» , 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах середньої освіти» та набранням ними чинності з 1 січня 2022 року впродовж трьох тижнів фахівцями комунальної установи «Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр» проведено спільні засідання команд психолого-педагогічного супроводу закладів дошкільної та загальної середньої освіти Тростянецької селищної територіальної громади з метою надання рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
В ході зустрічей обговорили:
- результати моніторингу навчальних досягнень учнів з ООП за І семестр;
- причини освітніх труднощів, що виникають під час освітнього процесу учнів з ООП;
- програми індивідуального розвитку дітей з ООП, відзначивши при цьому сильні та слабкі сторони;
- бар’єри і стратегії подальшої підтримки задля їх подолання;
- визначені рівні підтримки учнів під час освітнього процесу.
За результатами проведених засідань для 8 дітей дошкільного віку організовано інклюзивне навчання, з них, враховуючи освітні труднощі, троє вихованців потребують підтримки ІІІ рівня, п’ятеро – підтримки IV рівня.
39 дітей з особливими освітніми потребами навчаються в закладах загальної середньої освіти, з них, враховуючи освітні труднощі, ІІ рівня підтримки потребують чотири дитини, ІІІ рівня – 13 дітей, IV – 22 дитини.
Завдяки партнерській взаємодії вчителів, батьків, фахівців Тростянецького ІРЦ рівень результатів навчання дітей з особливими освітніми потребами значно підвищиться, а це і є основним завданням інклюзивної освіти в закладі. Дякуємо всім за плідну і якісну роботу.