A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти Тростянецької селищної ради

Кроки до впровадження електронних журналів і щоденників

Дата: 07.06.2022 14:10
Кількість переглядів: 99

Фото без опису

Сьогодні, 07 червня 2022 року, заклади освіти Тростянецької селищної ради взяли участь в семінарі з питання впровадження електронних журналів та щоденників.

Запуск електронних журналів та щоденників – це перший крок на шляху становлення потужної системи національних електронних сервісів.

В рамках участі в проєкті EGAP «Цифрові громади» в 15 закладах загальної середньої освіти Тростянецької селищної ради Вінницької області було проведено комплексне дослідження щодо стану та перспектив впровадження електронних класних журналів та електронних щоденників в освітній процес, в якому взяли участь учні, батьки і вчителі. Методологічною основою аналізу стали дані, зібрані під час онлайн анкетування усіх учасників освітнього процесу.

Відсоток респондентів Тростянецької громади склав 22% від загальної кількості по Вінницькій області.

Результати дослідження були надіслані кожному закладу для ознайомлення.

На семінарі було проаналізовано державні безкоштовні платформи для роботи з електронними журналами, переваги використання, нормативні документи для впровадження ЕЖ і ЕЩ.

Визначено, що основною метою впровадження електронного журналу є:

  • підвищення ефективності роботи педагогів, сприяння створенню нових форм педагогіки партнерства усіх суб’єктів освітнього процесу, формування їх цифрової компетентності та інформаційної культури;
  • удосконалення освітнього менеджменту за допомогою автоматизації збирання, оброблення, зберігання, використання та відображення інформації закладу освіти із застосуванням інтегрованої бази даних;
  • оперативність, достовірність і цілісність інформації, що використовується в процесі освітньої діяльності;
  • організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання та сприяння побудові індивідуальної освітньої траєкторії учня;
  • підвищення мотивації учнів до відвідування занять та вивчення навчальних предметів;
  • посилення участі батьків в освітньому процесі шляхом налагодження інтерактивного зв’язку між вчителем, батьками та учнями;
  • зменшення паперових інформаційних потоків;
  • створення єдиного інформаційного освітнього простору.

Сподіваємось, що отримані знання стануть поштовхом для впровадження електронних ресурсів з 1 вересня 2022 року.


« повернутися

Вхід для адміністратора