A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти Тростянецької селищної ради

Сенсорний розвиток дітей в Тростянецькому ІРЦ

Дата: 16.11.2022 14:31
Кількість переглядів: 57

Фото без опису

Формування сенсорних навичок у дітей з особливими освітніми потребами – одне з першочергових завдань, що найкраще розв’язується з використанням дидактичних ігор та вправ.

В роботі з дітьми з особливими освітніми потребами фахівці (консультанти) Тростянецького ІРЦ  інтенсивно добирають такі форми завдань, які активізують їхню розумову активність, потребу в пізнавальній діяльності.

 Корекція пізнавальної сфери через дидактичні ігри та вправи є ефективним засобом розумового розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

В процесі такої гри розвиваються  всі психічні процеси,  формуються особистісні особливості.  У більшості дітей істотно поліпшується слухове та зорове сприймання; тактильна чутливість, загальна та дрібна моторики, зоровомоторна координація; формується увага, пам’ять, мовна та інтелектуальна діяльність.



« повернутися

Вхід для адміністратора