Яку інформацію передавати на веб-портал Пенсійного фонду
Страхувальник або представник страхувальника, якому керівник страхувальника делегував відповідні повноваження, через вебпортал електронних послуг ПФУ подає інформацію в електронній формі, якщо в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні відомості:
- про прийняття на роботу;
- переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу;
- звільнення;
- поновлення на роботі;
- призупинення (відновлення) дії трудового договору;
- присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії;
- складання присяги;
- стажування;
- навчання тощо.
Умова — обов’язкове накладання електронного підпису, створеного за певними критеріями.
За період після 10.06.2021 відомості про трудову діяльність працівника подаємо через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі, при цьому слід потурбуватися про те, щоб формат файлу відповідав вимогам.