A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти Тростянецької селищної ради

Що робити при втраті трудової книжки?

Дата: 17.01.2023 14:30
Кількість переглядів: 64

Фото без опису

Облік трудової діяльності нині здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (ст. 48 КЗпП України). Водночас наразі триває перехідний період, тож трудові книжки працівників і надалі зберігаються на підприємствах, установах та організаціях. Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.93 № 58 продовжує діяти.

Якщо особа загубила трудову книжку, про це слід негайно заявити власнику або уповноваженому ним органу за місцем останньої роботи. Іншу трудову книжку або вкладиш до неї з написом «Дублікат» в правому верхньому кутку першої сторінки видадуть впродовж 15 днів. 

Дублікат заповнюється за загальними правилами. Загальний стаж роботи записується сумарно (зазначається лише часу без уточнення, на якому підприємстві та коли особа працювала).
Окремим випадком видачі дубліката є відсутність доступу до трудової книжки внаслідок  надзвичайної ситуації, передбаченої Кодексом цивільного захисту України, або проведення антитерористичної операції на території, де працював працівник. У разі відновлення доступу до трудової книжки записи з дубліката про періоди роботи переносяться до трудової книжки, а на  першій сторінці дубліката ставиться відмітка «Дублікат анульовано». Це засвідчується печаткою роботодавця за останнім місцем роботи, після цього дублікат повертається власнику.
Водночас окремих положень щодо відновлення документів, втрачених в зоні бойових дій під час воєнного стану, порядок ведення трудових книжок не передбачає.

За матеріалами  Державної служби України з питань праці
 


« повернутися

Вхід для адміністратора