Електронний документообіг: як це працює під час воєнного стану?
Держпраці нагадала, що з моменту введення воєнного стану в Україні допускається в сфері трудових відносин використання електронного документообігу.
Це означає, що роботодавець може використовувати засобів електронно-комунікаційних мереж (які мають бути визначені у трудовому договорі) для таких дій:
- ознайомлення працівників з наказами (розпорядженнями);
- повідомлення про наступне вивільнення;
- ознайомлення з іншими документами щодо прав та обов’язків працівника.
Тобто керівник може обрати будь-який зручний спосіб, проте він так само зобов'язаний забезпечити своєчасне інформування співробітників.
При цьому ознайомлення з колективним договором має відбутися ще до прийому на роботу, і в разі внесення змін та оновлення положень колдоговору про це так само слід повідомляти працівників.
Якщо ж людина, яка подавалася на вакансію, вимагає саме письмового обґрунтування відмови, керівник повинен його надати.
За матеріалами Державної служби України з питань праці