Методичний супровід інклюзивного навчання
Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням – це взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, успішній адаптації, реабілітації, її самореалізації та інтеграції в соціум.
24, 29 та 30 травня фахівці (консультанти) комунальної установи «Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр» взяли участь у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу Олександрівського ліцею, Четвертинівського ліцею та Ліцею смт. Тростянець.
Педагогами здійснено моніторинг навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами за 2022-2023 н.р. та проаналізовано результативність корекційно-розвиткової роботи. Під час засідань розглянуто варіанти зміни форм та методів роботи з дітьми задля покращення засвоєння навчальної програми.