Статуси Е-лікарняного
Роботодавці є страхувальниками працівників, і в разі настання страхового випадку (наприклад, хвороби) роботодавець може ознайомитись з лікарняним працівника у своєму особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.
При цьому документ може мати різні статуси.
«Закритий» Такого статусу е-лікарняний набуває з дня формування в Електронному реєстрі листків непрацездатності. Кошти за такими лікарняними ще не нараховують.
«Готово до сплати» З таким листком непрацездатності вже можна працювати та нараховувати кошти: за лікарняним на вебпорталі ПФУ формують заяву-розрахунок на фінансування відповідного виду допомоги (заяву надсилають до Пенсійного фонду).
«Оплачений» Такий статус з'являється після надходження коштів для виплат застрахованій особі (працівникові) на спеціальний рахунок страхувальника (роботодавця).
В деяких випадках статус лікарняного означає, що виплати за ним не проводитимуться:
«Помилково сформований» Цей статус означає, що медвисновок для формування лікарняного створили з помилками. Після того, як лікар коректний медичний висновок, буде сформовано інший коректний лікарняний (це відбувається впродовж 7 днів).
«Недійсний» Такий статус свідчить, що медвисновок було створено за іншою категорією, а період непрацездатності не виходить за межі періоду непрацездатності за раніше створеним лікарняним.
Пам'ятайте: лікарняний може отримати статус «готово до сплати» через сім днів після: закриття (для лікарняних з тимчасової непрацездатності); відкриття (для лікарняних з вагітності та пологів). Якщо статус змінився раніше, ніж за сім днів, все одно слід зачекати на випадок можливого внесення змін.
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України