Заняття з лікувальної фізкультури в Тростянецькому ІРЦ
Під час індивідуальних занять з дітьми фахівець (консультант) вчитель-реабілітолог працює над формуванням основних рухових функцій дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням її індивідуальних особливостей, розвиток фізичних якостей, загальної та дрібної моторики, розвиває дрібну моторику та зорово-моторну координацію, формування необхідних навичок і умінь дитини
Особлива увага приділяється вправам на розвиток дрібної моторики, адже від цього залежить рівень життя людини. Рухи рук тісно пов’язані з формуванням комунікативної компетентності, стимулюють розвиток центральної нервової системи і прискорюють розвиток мовлення дитини.
Завдання з розвитку дрібної моторики приносять дитині радість, не викликають перевтомлення. Вони є веселими, доступними для дітей молодшого шкільного віку. Наталя Миколаївна пояснює значення тих чи інших рухів чи положень пальців, зацікавлює дітей у виконанні цих рухів, створює сприятливий емоційний настрій.